Miért akarsz visszatérni?

Ha vissza kell küldenie egy terméket , mindig szívesen segítünk ebben. Először is szeretnénk tudni, hogy miért szeretne visszatéríteni . A termék nem felelt meg az elvárásainak, vagy más oka van? Függetlenül attól, hogy mi okozta a visszatérést, mindig igyekszünk megérteni az Ön igényeit , és olyan megoldást javasolni, amely megfelel az Ön elvárásainak.

Kínálatunkban több ezer lehetőség található , ezért javasoljuk, hogy cserélje ki a terméket valami másra. Kínálatunkat mindig igyekszünk az Ön igényeihez igazítani , így ha segítségre van szüksége egy másik termék kiválasztásában , szakembereink készséggel állnak rendelkezésére.

Ne feledje , hogy üzletünkben számos különböző terméket kínálunk különböző áron , valamint számos akciót és árengedményt . Ezért, ha úgy dönt, hogy kicseréli a terméket , mindig kérhet további kedvezményt. Mindig igyekszünk a legjobb árakat és ajánlatokat kínálni vásárlóinknak.

Hiszünk abban, hogy a visszaküldési folyamat nem lehet stresszes és bonyolult . Ezért, ha segítségre van szüksége a visszaküldéshez, forduljon hozzánk , és szakembereink a teljes folyamaton keresztül segítenek .

A termékek visszaküldése 14 napon belül.

Örülünk , hogy felkeltette érdeklődését termékeink , és szeretnénk bemutatni egyik szolgáltatásunkat - cégként mindig hangsúlyozzuk termékeink minőségét , és szeretnénk megbizonyosodni arról, hogy Ön maximálisan elégedett vásárlásával . Éppen ezért lehetőséget biztosítunk a termékek visszaküldésére a vásárlástól számított 14 napon belül . Ha bármilyen okból nem elégedett a tőlünk vásárolt termékkel , visszaküldheti és visszakaphatja a pénzét .


Visszaküldési cím:


Poland

Anny Jagiellonki 24a
44109 Gliwice

Visszaküldési szolgáltatásunk igénybevételéhez kövesse az alábbi lépéseket:
  • Lépjen kapcsolatba velünk - a legegyszerűbb módja a jobb oldalon található kapcsolatfelvételi űrlap használata . Mondja el , miért szeretné visszaküldeni a terméket , és adja meg rendelési számát.
  • Tisztelt vásárló! Kérjük , gondosan csomagolja be a terméket , hogy elkerülje a szállítás közbeni sérüléseket. Felhívjuk figyelmét, hogy nem vállalunk felelősséget a futárok által okozott károkért . Ha kétségei vannak a termék megfelelő védelmével kapcsolatban , kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben. A termék visszaküldése előtt győződjön meg arról, hogy az eredeti csomagolásában van , sértetlen , és minden tartozékát tartalmazza .
  • Küldje vissza a terméket a helyi raktárunkba – ha van helyi raktárunk az országban, ahol tartózkodik, javasoljuk, hogy a terméket oda küldje vissza. A címlista alább látható.
  • Visszatérítés – Miután megkaptuk a visszaküldött terméket, visszautaljuk a pénzt a számlájára. A visszaküldés feldolgozási ideje a küldemény kézhezvételétől számított legfeljebb 14 nap.

Vállalatként mindig arra törekszünk, hogy ügyfeleinknek a legjobb élményt nyújtsuk, így kérdés vagy kétség esetén mindig készen állunk a segítségére . Reméljük, hogy a jövőben is sikeres együttműködésünk lesz Önnel!

 
 
 
Reklamáció oka*
Rendelés száma*
Termék megnevezése
Vásárlás időpontja*
Átvétel időpontja
Fotók a termékhibáról
összesen max 10MB
Fájlok kiválasztása
Termékhiba részlete leírása*
Kapcsolatfelvételi adatok
Kapcsolattartó*
Cég neve
Adres e-mail cím*
Telefon*
Házszám és utca*
Irányítószám*
Város*
Elküldés